Påsk

Långledigheten slut för denna gång. Har iaf som vanligt haft det bra. Började ledigheten med att sluta tidigare på torsdagen. Så vi var i stugun i bra tid. Vi var bara hemma och tog det lugnt. Sara och mikke kikade förbi en sväng. På fredagen drog Lars iväg med grabbarna och jag var hemma. Fick besök av Gunnar med familj och av Sara, sen hade vi turen att bli bjuden på mat på pålan. Blev en tidig kväll för mig och tur var väl det med tanke på hur dåligt Jag sov på natten. Lördag åkte vi upp på mörtis, grillade och njöt av vårsolen. Alla mina kusiner på pappas sida var på plats, så det var skoj. När vi kom hem tittade Helena, Nina och Maria förbi. På kvällen blev det spel hos PM och eve. Söndag åkte Jag och Stella upp och hälsade på alla på kompa sen hängde jag Lars , per och Sara på altan , grillade burgare och njöt av solen. Efter middagen drog jag och Sara upp på kompa och vi spelade spel. Idag blev det promenad med familjen, fika och middag på pålan och sen lite städning hemma. 

Gillar att klättra i gästrummet 

Bygger pussel med morfar 

Mörtis 


Påskdrink

Läsa bok



Ja hade ju typ bara tagit bilder på Stella... Skärpning Marita. 
Man sammanfattningsvis en bra påskhelg!

/m

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0