Puh

Ni som läser Fridas blogg tycker nog att masaa är ganska trist, när det står typ samma saker hela tiden eftersom vi hänger så mycket. Men här kommer iaf denna dag i ord!
En väldigt intensiv dag som för min del började vid 9.05 och jag visste då att 9.45 skulle jag åka och hämta Frida . Innan dess skulle jag hinna göra iordning mig själv och Stella, ge stella gröt, göra iordning matpackning för dagen (välling, mat ) gå ut med helmer, packa i bilen , och trott eller ej, jag hann! 
Sen bar det av mot staden och babysim kl 11, sista gången för oss. Sedan mötte vi upp Christin på Svenssons café på frösön och åt lunch, stella gillade att banka på fönstret :) 
Mot lillänge, tjejerna somnade, perfekt!! 
Men de vaknade nästan direkt när vi börjat shoppa. Stella satt till en början snällt, men sen blev hon less och märkte att hon inte satt fast så då började hon såklart stå i vagnen :) sen fick vi lyfta henne en stund också. 
När vi äntligen hade packa in allt i bilen som var proppfull (så jobbigt att knöla in 2 barnvagnar) så känner jag att stella har bajsat... Fanns ingen plats kvar i bilen att byta så gick in på Coop. Märkte när jag kom till skötrummet att jag inte hade någon blöja kvar... Som tur var fanns det i skötrummet ! 
Sen bar det av hemåt. Men nu är jag nog äntligen klar med klapparna!!






Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0