8 december

Måndag igen och jag känner mig tyvärr inte utvilad efter helgen :) 
I lördags var det dags för den årliga resan till Birsta för att shoppa julklappar.   Skönt att bocka av lite mer julklappar på listan. Innan vi åkte hem svängde vi in till Sundsvall och åt på Udda tapasbar. Jag åt 5 st rätter räkmacka, krokettter, risotto, råraka och carpaccio. Det var så gott! Jag vill dit igen och äta och dricka goda drinkar.
 


När vi kom hem från Sundsvall på lördagkväll så tänkte jag skruva ihop våran nya hallmöbel. Efter ett antal utbrott så fick jag ihop alla delar. Jag var helt säker på att det fattades en massa skruvar tills jag insåg att jag läste på fel beskrivning. 
 
I söndags var vi bjudna på adventsfika hos Matti och Sandra, mys! Sen åkte vi och åt på eastern palace med Olle, Malin, Frida, Tommy och Ingrid. När vi kom hem från stan slog jag in en massa julklappar. 
 

I veckan skall jag:
Till frösön på julmingel hos Swedbank 
Städa hemma!!
Träna
På julfest med fujitsu
Jobba lördag
Tvätta
 
/s

Kommentarer
Postat av: Hubblis

Alltså maten ser ju stört goo ut!! :)

Svar: Ja det var den!
Masaa

2014-12-09 @ 08:28:43
URL: http://sandraspartiska.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0