Sicko

ja, verkligen dålig uppdatering från min sida just nu. Jag är sjuk igen och de vägrar att gå över. Har varit hemma från jobbet en vecka (vet inte om jag varit hemma så länge någon gång förut) men nu har jag jobbat i 2 dagar, har dock hosta och massa snor... Bläää

Vi har bokat resa till Rhodos i vår, så nu har man något att längta efter, blev ett all inclusive hotell.


Idag kändes det faktiskt som att det var vår ute å vad skönt det var, längtar tills det har tinat på altanen och man kan börja använda den.


Hann med ett besök hos Linda och Stefan i helgen i deras nya mysiga hus, Helmer fick busa av sig lite och det uppskattade han verkligen eftersom han fått hänga med sin sjuka matte så länge.

 
Kreta 2011

 

/M

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh alla verkar ha samma hosta. Det var den milla fick lunginflammation från. Hoppas att du blir bättre snart. Puss

2013-02-15 @ 06:33:37

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0