Torsdag

 
Bilden är från i söndags då vi blev bjuden på pulledpork av Sara och Mikke.
 
Snart har jag jobbat första veckan, har faktiskt gått över förväntan. Väldigt lugnt nu så man hinner jobba in sig lite. Efter jobbet har jag inte haft så mycket för mig, promenerat, kokat saft och slappat. Vi har ju hur mycket rödvinbär som helst, så ska koka mer saft.
 
Väntr på att solen ska kika fram igen, kanske blir till helgen, håller tummarna iaf.
 
Igår bokade jag och syster en resa till sthlm, 19-22 sep kommer vi (tyvärr över fridas födelsedag).
 
 
/M

Kommentarer
Postat av: Helena

Jihoooo! Du måste ju börja uppdatera mycket ju. Så man vet vad som händer. Du vet med pyret å så..

Svar: jag har ju varit jätte duktig denna vecka Helena :)
Masaa

2013-08-01 @ 19:25:12
Postat av: TiNAWiNA

Meen har du nåt bra recept på de Sara?
Har gjort en gång men tyckte det blev så himla sött?
Skitgott men lite för sött ändå!


Svar: Jag har bara gjort pulled pork en gång, och den blev nog också lite söt. Tror att det var matTinas recept!?! Mikke brukar oftast göra och han bygger ihop utifrån flera olika recept =)
Masaa

2013-08-01 @ 23:01:47
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Frida

Nä men skit i mig, gör de!!!!!

2013-08-05 @ 00:12:39

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0