Söndag

Idag mitt på dagen tog vi oss iväg och gymmade lite, då känner man sig lite duktig, resten av dagen har jag inte gjort så mycket. Promenerat, lagat mat och sett på tv.
 
Det är klart med husköpet nu, eller kontrakt är påskrivet, så den 30/10 ska vi på banken och då får vi även nycklarna. Ska bli så kul med hus. Vi har börjat packa ihop här hemma så det är saker överallt, längtar tills vi kan flytta.... Skulle även sitta fint om jag kunde få igen mina pengar, är ju endel som måste inhandlas när man köper hus. Förra helgen var in till stan och kollade på lite möbler, hittade en serie som heter "Elise" på mio, sen blev jag kär i, tyvärr kostar den en del, men får se om man kanske ska unna sig :)
 
Här är några av möblerna som jag gillade på MIO. Har gjort collaget i paint... så det är fult:)
 
 
På de 3 första bilderna är det Matbord, soffbord och tvbänk från Elise, den 4:e bilden är matbordet isabell och på sista bilden en snygg lampa. Allt från mio.se
 
/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0