Helmer

Om någon missat det så ska jag skaffa valp. Det är lille Helmer som ska flytta hem till mig.
Nästa fredag ska jag hämta honom, han bor just nu i Väster-övsjö med sin Mamma Jaffa och sina syskon, Ester och Elvis.
Han är en kaxig liten kille, när han föddes var han mycket mindre än de andra och det är han fortfarande, men han växer som han ska och är snart ikapp Ester.

Här kommer en bild på Helmer som jag snott av Linda.



Här alla syskon Från vänster: Elvis, Helmer, Ester. Som ni kanske ser är Elvis lite större än de andra :)



Om ni vill se fler bilder kan ni gå in här.


/Marita

Kommentarer
Postat av: Helena

men sööööööta!

2011-10-13 @ 19:58:22
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0