Thaishopping

Här kommer bilder på det jag shoppade i Thailand, har garanterat glömt något :)
Bild 1:  en munkjacka och träningsbyxor (de dyraste jag köpte för det var äkta)
Bild 2: En långklänning, kostade inte så många kronor
Bild 3: Mina taxfreeköp, Smashboxprimer, ysl mascara, ice creme (make up store) och lite sprit.
Bild 4: En svart klänning och en strandklänning, mycket billiga
Bild 5: Ett par snygga shorts (äkta, så lite dyrare) billiga t-shirtar som var supersöta.
Bild 6. Massa kuddfodral
Bild 7: En väska, 3 armband, ett linne (egentligen en klänning men jag är lite längre än alla thailändare), en plånka, ögonskuggor, solglasögon och en sarong.
Träningskläderna och ögonskuggorna används flitigt just nu. Men tror att shortsen kommer till nytta i sommar!

Kommentarer
Postat av: Helena

Fan, vill också åka till Thailand och shoppa massa. Mycket nice!!

2011-02-03 @ 19:49:02
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0