stress & press

Vart tog helgen vägen? Oj oj oj vad fort den här helgen passerade.
I fredags efter jobbet kokade jag ihop pannacottan till halv 8 sen fixade jag lite snacks till frida, annso och lina som kom förbi. Vi spelade little big planet 2 och surrade. Det blev ganska sent men innan jag la mig så passade jag på att möblera om lite hemma inför morgondagen.

I Lördags var jag tvungen att fixa lite småärenden både i stugun och stan sen for jag på maxi och handlade maten. Sen hemma så lagade jag mat, städade och dukade. Kl 19.00 kom mina gäster!
Det var en mycket trevligkväll, men jag känner mig inte helt nöjd med maten. Men nu har jag tre middagar att se fram emot. Efter middagen spelade vi buzz, little big planet och singstar. Evelina for hem vid 00,30 - Marita runt 02,00- Tanja efter 05.00- och lina sov över haha. Så det blev en 10 timmars middag =)

Söndagen gick åt till att städa, vila och kolla på solsidan.


skål!

Happy Crapday!

/S


Kommentarer
Postat av: Tanja

Ja just det, hade ju en tillbringare också. :) Hämtar dom ikväll då. Tack för en trevlig kväll och god mat! :)

2011-02-14 @ 12:34:53
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Helena

Härligt Sara! Tycker ni borde lägga ut bilder på bloggen. Och menyerna så man får se.. Bra att alla hade skrivit menyerna innan! Det var bra tänkt.. (säger mitt tävlingsinriktade jag) =)

2011-02-14 @ 18:58:03
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Helena

oj då kan man kolla längre ner på bloggen så ser man att ni redab lagt ut bilder.. hehe.. my bad!

2011-02-14 @ 18:59:22
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0