Söndag

Snart dags för jobb igen efter 2 dagars ledighet. I fredags efter jobbet åkte jag och Sara in till stan, det blev lite shopping och mat på Captain Cook. Sedan åkte vi ut på frösön och hälsade på Zalla en sväng innan vi begav oss mot flygplatsen för att hämta grabbarna som tillbringat några dagar i sthlm.

På lördag var det dags för fotboll som vanligt, tog med mig Maria och åkte mot Torvallen, blev tyvärr en sur förlust!
På kvällen kom Frida, Maria och Sara till mig, vi käkade chips, spelade tvspel och pratade massa.

Idag har det varit fotboll igen, blev tyvärr Stuguns andra förlust mot Ope denna helg.... Fast idag var det de mindre upplagorna som spelade.

Pannbiff till middag, sedan har jag även testat att göra egna Chilicheeseballs, men glömde salta och gräddade för länge.  Men de blev goda ändå.

/M


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0