Söndag

Helgen från sön till fre.
Dagen har jag spenderat hemma, har mest städat, har även hunnit med en promenad med Frida och Sara.

Igår skulle jag åka på fotboll, men fick ett erbjudande om att åka till staden å shoppa och det kunde jag ju inte tacka nej till. Shoppade med Frida.
Kom hem från stan, åkte till Pålan och då hade jag och Sara turen att bli bjuden på middag av Mamma och Pappa. Vi åkte in mot staden och käkade på dalwhinnie, mycket trevligt. Resterande lördagkväll spenderade jag med Syster och cola.

På fredagmorgon vaknade jag upp på mitt hotellrum i sthlm, utbildning halvadagen sedan hann jag även med att umgås med Maria, Freja och Helena någon timme innan jag skulle med flyget mot ö-sund. Landade på frösön runt sju, snälla Mamma hämtade upp mig och bjöd sedan på middag, Lilla Siam, mumma.

Ja, nu ska jag väl snart sussa.

/M


Kommentarer
Postat av: Helena

Det var roligt att se dig igen gammsugga!!Puss

2010-09-27 @ 17:43:58
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0