Höst



Trots att det var varmt idag så känner man ändå att hösten är här, massa jägare överallt, träden är inte så gröna längre, det blir mörkt runt åtta. Jag brukar alltid bli lite deppad när sommaren är slut, men just nu känner jag mig bara glad och som jag skrivit tidigare har jag massa att se fram emot. Stefans kalas, te supén, vara hemma ensam :) och framför allt Thailand. Allt går så mycket lättare om man har nåt att se fram emot.

Nej, kanske man ska lägga sig nu så man är pigg imorgon.

/M

Kommentarer
Postat av: Helena

jag ogillar den här tiden,när allt blir kallare och mörkare..när löven försvinner osv.. kul att du har så mycket att se framemot dock!! jag har ju en älskling att roa mig med som tur är..

2010-09-13 @ 15:37:09
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0