gårdagen

Igår efter jobbet åkte jag in till stan och hämtade ut mitt nya pass. Jag fick aldrig något sms från polisen att det var färdigt, så igår fick jag ringa och fråga om jag kunde komma och hämta det.
Polisen tyckte att det var lite konstigt att jag inte hade fått något sms så hon bad mig säga mitt mobil nr igen för att dubbelkolla.
och jag säger 070 256 ----
- ja det är samma som vi har här sa polisen

sen får jag höra att det är ju inte alls mitt mobil nr! Så jag har lämnat ut fel nr 2 gånger, smart!

Efter jag hade fått mitt pass så drog jag till Lina som fixade mitt hår, sank you! Passade även på att köpa bed head shampoo som var billigt!

Middag donken check

/S

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej snyggtjejer!!

Va blir det för klänningar imorgon då? Ha så himla kul!

KramPuss

2010-10-29 @ 15:35:17
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0