Torsdag

Dåligt med uppdatering här.
Sen hemkomsten har det mest varit jobb, spinning och julpynting på schemat. Men har även hunnit umgås med Helena och Freja som har varit på besök i Stugun, riktigt mysigt. Skulle byta min första bajsblöja någonsin i måndags. Men Freja ville nog inte att jag skulle ta reda på hennes skit, för blöjan var tom :)
Ok, nu vill jag veta vad alla vill ha i julklapp. Så ge mig lite tips på vad ni önskar er :)
Sandra jag och sara har fixat lite bilder på våra frisyrer från andra klass, men dom är inte i klass med din :) Ska lägga in dom här någon dag så du får se.
Här kommer lite mera Thailandsbilder: Bild nr ett är från Freedom beach, det var dit vi åkte båt när det blev oväder. Efter jag tog den här bilden började det ösregna. Bild nr 2 är vi på väg till vattenland.Bild 3 Vattenland. Bild 4,5 och 6 är i Patong (centrum) Bild 7 från patong beach. Bild 8 påväg till Freedom Bild 9 Freedombeach. Bild 10 Karonbeach (det var där vi bodde) 11&12 middag på Two chefs.

Kommentarer
Postat av: Helena

Nästa gång vi kommer hem blir det bajsblöjor för dig. HUr många du vill!

2010-12-05 @ 22:15:45
URL: http://ochkompani.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0