Helgen

I fredags var det julfest. Jag var tänkt att äta och gå hem ganska tidigt. Men jag blev kvar länge och undrar vad som hände egentligen, haha. När man dricker på fredagar så kan vad som helst hända. Men det var iaf en jätte trevlig kväll. Lördagen var jag lite seg dock. Tänkte handla klart mina klappar på stan, men orkade inte gå så länge. Efter stan blev det glögg hos Lars morbror och sedan på kvällen blev vi bjuden på middag hos Agneta och Pelle.

Idag åkte jag Christine och Sara till mörtsjön och pyntade inför julafton. Vi blev ganska chockade, när vi satt och drack glögg och såg på slalom på tv säger christine "Någon springer på isen". Jag tänkte men nu ser hon fel. Men sedan kollar vi ut och mycket riktigt är det någon tok som springer på isen, -20 ute....

När jag kom hem från Mörtsjön hade jag fått en blomma från laget som jag tränar!

Kommentarer
Postat av: OllO

mysiga bilder!

2010-12-13 @ 18:12:13

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0