vad ska jag blogga om

Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen så jag tänkte att jag skulle skriva några rader. Hade dock inget att skriva om så jag frågade mina rumskamrater här på jobbet vad jag skulle blogga om.
Marita sa twilight

Jag har ingen lust att blogga om twilight för jag känner mig lite nördig. Har precis börjat läst böckerna för andra gången och gillar nog twilight liiiite för mycket. Vet dock att jag inte är ensam. Så marita det får räcka, ja just en bild också!

 
Första boken

Linda sa att jag skulle blogga om henne
Okej, jaha då ska vi se.
Idag har vi skrattat åt att någon av lindas hundar hade bajsat i hennes säng. Det var roligt, synd att det inte var linda som hittade/såg det . Sen är det linda som har börjat lira FarmVille. Det ville hon också att jag ska blogga om.

FarmVille
Jävla skit spel som bara finns på facebook! vad är det för påhitt.
Jag vill faktiskt också spela =( men jag vill inte ha facebook skiten.
Så nu på dagarna får man höra
- lars ska köpa en traktor
- jag ska utöka min farm
- jag fick en ko
bla bla bla

Uppdaterat och klart!
/S


Kommentarer
Postat av: Marie

Du kommer snart sitta där med farmville du också ;)

2009-09-14 @ 16:12:23
URL: http://esisters.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0