Mat

Ligger på hotellrummet nu. Idag efter jobbet gick jag och Åsa till Gamla Stan och kollade läget. Jag smackade in oxfilé , hur gott som helst var det.

Fick sms från Anders, så imorgon ska jag och han gå och äta på ett Italiensktställe, Vapiano tror jag att det hette. Blit perfa, har varit sugen på italienskt.

Annars har det inte hänt så mycket idag, åt en jätte god kyckling och nudel sallad till lunch.
Är riktigt bra lunchrestaurang där vi jobbar. Finns några olika rätter att välja på varje dag. I måndags åt jag citron och timjan kyckling med bulgur m.m. Igår åt jag någon grönsakspasta med myntayoghurt.

Ja men nu ska jag se på super stars.

/m

Kommentarer
Postat av: Maria

Där har jag ätit =) Ett tips till dig somm gillar bruschetta är deras pizza med samma namn..jättegod och den dryper ej i fett =) puss

2009-09-30 @ 20:20:07

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0