Fredag

Ikväll är det dags för ungdomsavslutning, jag och Lovisa ska dela ut 2 priser till våra knattar.
Ett utvecklingspris och ett passningspris. Ska bli roligt, barnen gillar att få priser.

Sedan måste jag nog sätta igång med packningen, ska ju trots allt vara borta i 10 dagar. Kommer ju att mååsta ha med mig mycket och dessutom så väger kläderna ganska mycket. Lite skillnad mot för då man ska till utlandet. Nu kommer jag ju måste ha massa långbyxor och tjocka tröjor.

Om grabbarna lyckas vinna sin match imorgon så går det upp i div 3. Håller tummarna!

/M

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi kan väl ta Arlanda Express på söndagkväll? Så vi kommer fram innan det är natt...

2009-09-25 @ 10:36:41
Postat av: Marita

Ja arlanda express blir bra det :)

2009-09-25 @ 14:07:52

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0