crap eftermiddag

Igår skulle jag lägga över bilderna från kreta på datorn. Men datorn ville inte riktigt samarbeta. Jag satt och skrek och slog i en timme sen gick jag och kolla på hells kitchen för att lugna ner mig.

När jag har kolla färdigt på hells ser jag att greven kommer och kutar genom vardagsrummet, han jagar något. Sen hör jag piip pip piip pip

- En råtta!! skriker jag och hoppar upp på en bänk. Precis som folk gör på tv som man alltid tycker är så larvigt. Men det var ingen stor råtta men en liten mus. Greven tog den i munnen och sprang ut. Där ute satt katterna och lekte och man hörde piip piiip. Vi stängde igen balkongdörren och lite senare sitter greven med sitt byte i munnen och vill komma in. Men vad tror han själv?





/S


Kommentarer
Postat av: Frida & Markus

Får inte kattstackarna nån mat hemma el?=)

2009-09-16 @ 17:36:19
Postat av: Evelina

Ja men Nano drog ju in en fågel för nån vecka sen.. Höll på och torterade den så den pep och höll på. Drog runt den nästan i vart enda rum innan jag lyckades få ut han.

2009-09-16 @ 21:26:56
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja men faktiskt greven. Vad trodde du själv? Har väl sällan skådat en greve som ser så inihelvete stolt ut :D

2009-09-17 @ 09:56:17
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0