vecka tre

Så var helgen slut igen =(
Jag har inte gjort något speciellt i helgen bara varit hemma. I fredags käkade jag årets första semla och kollade på Let´s dance. I lördags åt jag, marita, lars och mikke middag på laprima sen kollade vi på film, La Zona och death race.
I söndags kollade jag på skidskytte och det var spännande!
Idag är jag trött, så trött. Jag har lite problem att somna på nätterna sen vaknar jag hela tiden när jag väl har somnat.

Förra året hyrde jag och Mikke en spansk film som hette Pans Labyrint och den var super bra. Nu har jag också sett dom spanska filmerna Barnhemmet och La Zona, och jag är lite överraskad faktiskt. Filmerna har varit bättre än vad jag trodde.

/S


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0