vecka 5

Det är lite dålig uppdatering i bloggen men jag har faktiskt inget bra internet hemma.
Jag skulle behöva fixa bredband eftersom att mitt mobila bredband inte är så mycket att hänga i julgranen.
Nu får jag gå upp till marita & lars och sno filmer och serier som jag vill se.
I helgen kollade jag och mikke på skräckfilm, "Them" hette den. Vi har varit tänkt att hyra den flera gånger förut men alltid valt någon annan film. Men det var ju en liten miss för det var faktiskt en bra film, jag var rädd.

Jag hoppas att det blir tjejkväll på lördag hos sandra! Vad ska man ha med sig och på sig?

Jag har fått tid hos tandläkaren nu.. jag längtar tills tänderna är dragna. Och hoppas på att det inte gör allt för ont =)
/S


Kommentarer
Postat av: Sandra

Någon fin sommarklänning kanske?:)

Du kan ju baka bröd, det va ju gott sist!;) Vi får bestämma något på jobbet imorgon!

2009-01-26 @ 20:59:23
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0