vecka 1

I natt är det JVM final, spännande. Tur att man är ledig imorgon så att man kan vara uppe länge.
Jag minns förra året när vi kollade på finalen det känns inte alls som att det var ett år sedan. Tiden går för fort.

I lördags drog vi iaf iväg på boda borg i torpshammar ! Vi delade upp oss i två lag, tjejerna mot killarna.
Mitt lag (marita, frida lina) var bäst tyckte jag. Dock var det ju fel på vissa banor så det var därför som vi fick mindre stämplar. Plus att killarna ( mikke, per , markus, olle) fuskade och frågade om hjälp hela tiden.  Det var en rolig dag iaf.

Imorgon tror jag att det blir fin middag i lägenheten nämligen oxfilé.

Vad jag har lärt mig 2009
Jag kan inte sladda (om det går för fort)

Och shull välkommen hem! Hör av dig!
/S


Kommentarer
Postat av: poop

..men poopi!! inte sladda.. överlåt sladdandet till mig. ja e ju bra på de ja!

2009-01-06 @ 23:29:20

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0