Torsdag

Imorse vaknade jag kl sex och gick upp, upptäckte då att mickrons klocka inte fungerade. Jag fick då för mig att det var inbrottstjuvar hos oss. Dom skulle sno micron och jag hade avbrutet dom... Gick till sängen igen och kunde inte somna om, låg och var orolig. När jag klev upp på riktigt upptäckte jag att varken kylen eller frysen var igång. Kul! Hos oss såg allt bra ut i proppskåpet, men tydligen var det någon propp som satt nere i källaren som hade gått. Motorvärmaren hade inte heller fungerat... kul när det var så kallt, men som tur var startade bilen ändå.

Ja, vi tog oss iaf på jobbet!


/M

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag var också livrädd, skulle gå ut med Gin runt halv 6 och det gick inte tända lampan i trappuppgången och porten var låst, sen hörde jag massa konstiga ljud så jag trodde det var nånting konstigt på G. (kanske inbillade mig).

2009-01-15 @ 12:40:48
URL: http://erikabackstrom.blogg.se/
Postat av: Jessica

hehe okej :P ja jag ska ev. börja spela jag med, men har inte bestämt mig ännu, man kan väl inte spela längre heller:P

2009-01-15 @ 14:48:56
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var tjuvar ute inatt

2009-01-15 @ 17:13:15

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0