Skolkatalogen

När vi var små (högstadiet) brukade vi sitta och kolla i gamla skolkataloger. Vi satt och skrattade eftersom att alla som gick på högstadiet i katalogerna hade så fula kläder på sig och såg jätte töntig ut. Vi sa att så där töntig kommer dom som kollar på oss om 10 år af inte tycka att vi ser ut. Men nu när man kollar på sig själv i skolkatalogen undrar man ju vad man hade för kläder egentligen....
Alla hade likadana Marwintröjor och jeans.
Nuför tiden är alla så snyggt klädda, kanske att man tom bryr sig lite för mycket.
Själv hade man inte sån stor koll och brydde sig faktiskt inte så jätte mycket.  Men tiderna förändras.



Jag i sexan... Har precis klippt av mig mitt långa hår och fått tandställning som jag vägrar att visa...


/M


Kommentarer
Postat av: Helena

snyggast...hoho

2009-01-14 @ 21:44:39
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0