Min helg

I lördags åkte jag och Lars in till staden. Men det kändes att jag varit sjuk , var helt orkeslös. Så vi gick bara på stan i typ 40 minuter, spenderade inte några pengar alls. Sedan kollde jag på Lars när han spelade match, han gjorde ett mål faktiskt, dutti puppe!
När vi kom hem käkade vi med Sara och Mikke och sedan film( upprepning av det som Sara skrivit), Lina och salken kom även förbi en sväng.
 Igår blev det promenad med Annso och Madde, vi kom på oss själva med att ge blomskötsel råd till varandra (Läs Madde gav mig råd). Hmmm, märks att vi fyller 25 i år.... !

Och nu sitter jag på jobbet och sliter. Varken jag eller Lars kunde somna igår, inte kul.

/M


Kommentarer
Postat av: Lina

Gammsugga! Ps. Bloggen ser bra ut på min dator Ds.

2009-01-12 @ 18:36:58
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0