Jag och Min prins

Hittade en liten lista hos Anna

Vad heter ni? Marita och Lars
Hur träffades ni? Han flyttade till Stugun och började umgås med Ante m.f
Hur länge har ni varit tillsammans? 4 år
Är ni förlovade? Nope
Bor ni ihop? Japp
Har ni barn? nej
Har båda körkort? Självklart
Kommer du ihåg er första kyss? Ja det gör jag, var på en fest...
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han
Vem är äldst? Han
Vilka stjärntecken är ni? Vädur, Vattuman
Vem fyller först på året? Han
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Vi sjunger som gudar båda två
Håller ni i handen på stan? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Träffade faktiskt Lars första gången när jag var typ 9 år, då tyckte jag att han var skitsnygg. Men lärde känna honom gjorde jag 2004.
Vad har ni gemensamt? Coola, trötta, snygga, vi gillar mat ,fotboll. Ja vi är ganska lik varandra faktiskt.
Blev du kär vid första ögonkastet? Nej, men lite betuttad  :)
Har ni någon speciell låt? Nej, men vi brukar sjunga "Julen är här"  tillsammans i bilen, det är vi bra på....
Har ni stora framtidsplaner? Jajjemen
Har ni gråtit i varandras armar?ja , det har vi nog
Har ni varit utomlands tillsammans? Japp, bulgarien, London och Bali!
Vilket är ert bästa minne? Vi har många!
Vem lagar bäst mat? Han tror inte att han kan laga mat, men det kan han. Men jag tycker ju att båda lagar god mat iaf
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Lagar mat och ser på tv.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Näe, vi ses ju hela tiden.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Första gången vi träffades bodde vi ca 3 mil ifrån varandra.
Blir du lätt svartsjuk? Ja, men jag har blivit bättre med åren
Ringer eller SMS:ar ni mest? Förut sms, men nu ringer vi mest.
Brukar nån av er prata i sömnen? Lars gör det ibland, det är kul , hehe..

/M


Kommentarer
Postat av: Helena

roligt att läsa... skriv om mig.. haha

2009-01-09 @ 18:30:15
URL: http://snygghelena.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0