jag kan om jag vill

Det är dåligt med uppdateringar nu för tiden men jag har inget att skriva och internet fungerar inte riktigt som det ska.
Igår tog jag iaf en sovmorgon, klev upp efter kl 12. Men jag var ju uppe och kollade på hockey till kl 4 också så det var kanske inte så konstigt.
Jag klev iaf upp och städade bort julen läs en julgardin, 3 st ljusstakar och 2 st tomtar. Sen strök jag och hängde upp en ny gardin (duktig) Jag passade även på att tvätta kläder. Efter ett besök på affären kom jag på att jag skulle baka bullar ! 90 st blev det mandelmassa och kanel. Nu hade kl blvit ganska mycket så då var det dags att börja med maten. Vi slog på stort!
Förrätt: franska med yoghurt, rödlök, avokado, räkor och citron
Varmrätt: Oxfilé med potatisgratäng och pepparsås  yummie!

Marita kom ner och hämtade mig för en liten kvällsprommis.

Idag är det lungt på jobbet, än så länge iaf.
/S


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0