Lördag

Sitter på jobbet och arbetar. Går väl lite sisådär. Lars var nyss här och matade mig. Var ju tänkt att äta rester från gårdagens julfest eftersom jag missade den. Imorse när jag kom fanns det mat, men sen var det någon som hämtade den. Så jag blev utan.

Igår kom jag hem från storstan, har haft det jätte trevligt, både på jobbet och fritiden. Hann med att träffa alla som jag skulle träffa så det känns bra. Igår när jag kom hem var jag duktig och packade upp på en gång. Sedan gick jag till Tanja och vi såg på Idol och käkade pizza.


Ja nu ska jag jobba vidare.

/M

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ameh, vilken otur att maten snoddes. :( Du skulle ha gjort som jag sa istället, du får börja lita på mig! :)

2009-12-05 @ 17:54:19

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0