Julfest

I år missade jag julfesten på jobbet, lite trist när man ser alla bilder och hur roligt dom ser ut att ha haft. Men det bästa med att jag missde den är att det inte finns några fula bilder på mig :)

Igår kväll fick jag ett utbrott, hade fått 2 nya adventsstjärnor av Mamma, skulle knyta ihop dom samt knyta fast i kabeln så att lampan hamnade mitt i stjärnan. Den första höll jag på med i kanske en halvtimme, höll nästan på att börja böla. Den blev dessutom inte så bra, lite glipor här och var och den vred sig hela tiden. Gick ned till Sara och lugnade ned mig en stund, sedan gick jag upp och tog tag i den andra stjärnan. Tänka sig den blev perfekt, man lär sig av sina misstag.

Funderar på att baka någon kaka ikväll ,men får se hur det blir.

/M

Kommentarer
Postat av: poop

AHAHAHA!



baka en vitchokladmoussetårta.. jag har det hemliga receptet ;P

2009-12-10 @ 09:41:23

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0