Helgen

Hr haft en perfekt julmyshelg. Den började i fredags, då var jag hemma och tog det lugnt framför tv:n , hälsade på Sara en sväng och sedan en pratstund hos Tanja.
På lördagen kom Mange förbi och käkade julfrukost, sedan åkte jag och Lars in till staden för att köpa de sista julklapparna och sedan glöggafton hos Lars kusiner.
Sedan snabbt hem, byta om och åka till Evelina där åt vi julbord och spelade spel. Vissa blev fullare än andra :) Tack för en trevlig kväll!

Söndag var jag och Lars jätte duktig, vi tvättade, städade, slog in julklappar, lagade godmat , bäddade nytt i sängen. Vi hade även tur och fick ett nytt vardagsrumsbord, så nu har vi äntligen bytt ut våra tillfälliga bord, som vi köpte för 4 år sedan.
För att fira vårat nya vardagsrumsbord bjöd vi in Tanja, Per, Sara, Mikke, Puzzel och Greven på glögg.

Tanja var lika dum som Sandra och hade köpt en liten julklapp till mig, så nu fick jag känna mig dum igen.. Men tack så jätte mkt Tanja (har inte tjuvöppnat ditt paket än :)

/M

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0