den andra december

I går bjöd vi lars på middag eftersom att han är ensam hemma i veckan. Tyvärr så var inte maten så god som jag hade tänkt mig haha lite pinsamt att bjuda på mat när det inte blev så gott. Det är tanken som räknas brukar man väl säga. Efter maten var jag iväg och simmade en timme. Det var skönt.
Jag kollade även på julkalendern igår och det tog sig mot slutet, ska försöka kolla några avsnitt till. Vill även hinna med mysteriet på greveholm, sunes jul , kaspar i nudådalen och nissarna på loven.

Idag ska jag stryka och hänga upp gardiner. Jag skulle behöva fler julgardiner, det känns som att det har försvunnit någon från ifjol.
/S


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh..Kaspar, den var ju fantastiskt mysig. Och Sune...Den i år tycker jag inte verkar så lovande..vad ska superhjältar med i spelet och göra?! Jag vill ha massa snö och vanliga människor =)

2009-12-02 @ 18:20:18
Postat av: poop

ja, fan vad jag hatar supersnällasilversara also!!! tacka vet jag kaspar & mysteriet på Greve!



2009-12-10 @ 09:47:53

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0