JulBilder






Jul i Mörtis









Ja så var Julen slut för denna gång, lika mysig som vanligt. Först fika hos Maria, sedan middag på pålan, julklapps utdelning i Mörtis. Nytt för i år var att Lars och Annso var med uppe i Mörtis också. Tomten i år var en riktigt svår nöt att knäcka, men Lars var den enda som lyckades med det.
Var iaf jätte mysigt och är nöjd med mina klappar.
Här kommer min klapplista:
Sandra: reflexskärm
Tanja & Gandi: 2 par trosor (mina favvofärger)
Maria: En fin kalender och en klänning som jag varit tänkt att köpa själv (turkos)
Helena: En jättefin kjol (som jag också varit tänkt att köpa)
Lars: en härlig mjuk, varm och ullig peaktröja
Sara: En kavaj som jag suktat efter
Christine: Pengar
Kusintomten (frida): Grejer från body shop
Farmor: kokbok, julhjärta, Yvonne rydingkrämer
Mamma & Pappa: Pengar, handdukar, powerstövlar, Bedhead shampoo
Agneta& Pelle: Fina handdukar
Mikke: Ett pussel (motiv han & jag)
Annso: Presentkort Make up store
Ok tror att jag fått med allt. Sov sött!

Gjorde denna uppdatering speciellt för er som jobbar imorgon, så att ni har nåt att göra.

Här har ni årsresumén för 2008. Om ni vill ha mer läsning. Kommer en för 2009 om någon dag!

/M

Kommentarer
Postat av: Kusintomten

Näe de hade du inte.. du fick faktiskt en snyggt turkost halsband av mig oxå!!!=)

2009-12-28 @ 20:34:15

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0