3 dagar till jul!

I fredags när jag kom hem från jobbet så hängde det en julklapp på dörren. Det var sandra som hade köpt en till mig! Jag blev så glad =) Marita kom ner till mig med sin julklapp och vi kunde inte hålla oss så vi öppnade. Som marita skrev tidigare så fick hon en reflexskärm och jag fick ett stort pussel! Tack snälla Sandra!
Jag har börjat byggt mitt pussel på köksbordet eftersom att katterna inte brukar vara där.
Men nu har dom rivit sönder mitt pussel två gånger, jag blir galen. Jag har gömt pusslet under en handuk men puzzel lyckas ändå slita fram pusselbitar. I natt satt hon och tuggade på en bit när jag kom in i köket. Greven hade lagt sig i kartongen. Sen verkar det saknas en bit nu också, jag hoppas att inte katterna har slarvat bort den !
/S


Kommentarer
Postat av: Annalena

Köp en pusselmatta! Då kan du rulla ihop den med pusslet i när du inte sitter och lägger! Har en kompis med "katt/pusselproblem" och hon säger att det är totalt kattinbrottssäkert!

God Jul!

2009-12-21 @ 23:43:13
Postat av: Linda

Haha, hon kanske inte heter Puzzel för inte? :)

2009-12-22 @ 00:16:00
URL: http://esisters.blogg.se/
Postat av: Tanja

Grattis Marita:)

2009-12-22 @ 12:51:04
Postat av: Sandra

Haha, ja Hoffa var iaf duktig och rörde inte mitt pussel!:) Hoppas du får ihop det ändå!:)

Gooo Jul-kramar S

2009-12-22 @ 19:55:03
URL: http://snorpans.webblogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0