lista

Lägger in en lista... marita blir så arg när jag inte uppdaterar.

10 saker du har gjort idag.

1. Vaknat 
2.Läst ett kapitel i slumdog boken
3. Promenerat på jobbet
4. Medlyssnat med Linda
5. Käkat lunch pytt i panna
6. Suttit och solat på fikarasten
7. Läst bloggar
8. Öppnat två st räkningar =(
9.jobbar ända till kl 18. 00
10. och nu uppdaterar jag bloggen

9 första.

1. Första bästa kompisen -
fia
2. Första bil -  Inte haft någon
3. Första kärlek - martin
4. Första husdjur - min kanin
5. Första semester - minns ej
6. Första jobb - krikelin i fiket
7. Första köpta skiva - singel, lutricia mcneal 
8. Första piercing - Öronen sen navel
9. Första konsert - om jag inte räknar festivaler så justin timberlake

8 senaste.

1. Senaste alkoholdrycken -
Grogg
2. Senaste bilfärd - till jobbet efter lunchen
3. Senaste filmen du såg - var det slutet på konungens återkomst?
4. Sista ringda telefonsamtal - enligt mobilen, systeryster
5. Senaste bubbelbadet - längesen
6. Senaste spelade CD-skiva -
  Vet inte, lyssnar på datan
7. Senaste gången du grät -  bra nära igår när jag dog på tv spel
8. Senaste måltiden - pyttipanna, stekt ägg, rödbetor och knall

7 saker du har på dig
birkenstock, älgstrumpor, jeans, trosor, bh, linne och tröja.

6 har du någonsin.

1. Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
2. Blivit arresterad? Nej
3. Blivit kär vid första ögonkastet? Nej
4. Fastnat med blicken i någons urringning? Ja
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det?  Nej
6. Busringt till någon? Ja

5 favoritsaker (ingen rangordning).

familj vänner mobil birkenstock dator

4 personer du känner att du kan berätta allt för.

Det finns nog ingen som jag vill berätta allt för,
men många som får veta mycket
3 val.

Blått eller rött?
rött
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? chips

2 saker att göra innan du dör.

1. Lära mig att laga kok kött och dillsås
2. bli oldie

1 sak du ångrar
Kommer inte på något som jag vill skriva här =)

/S


 

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0