(H)årets klipp

Tänkte visa upp några  olika frisyrer som jag haft under året.

 
Nyårsafton i 06/07, ja känns som att jag hade standard då. Alltså som jag ser ut för det mesta.

 


Här är Sara och Jag, vi fick för oss att ta kort på
                                                                    håret för att se hur det såg ut bakifrån. Tror att jag har 
                                                                    någon toninig i håret.
  
 Ny klippt och slingad av Anders. Detta var i Maj.



Ja mitt i sommaren.

image687

Till hösten var det dags för något drastiskt, det tog Lina hand om.

oj suris eller.. haha, men jag var nöjd med klippet!

image689
Sen såg jag ut så här ett tag. (nov)

Och det gör jag väl fortfarande men med lite längre hår...

/M





Kommentarer
Postat av: Lina

För alla er som är på väg in och kommentera att det är ojämnt bak, så var det meningen!!!

2008-01-08 @ 23:08:52
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0