Morgonpigg?!

Har lite svårt att äta direkt när jag vaknar,
jag prioriterar att sova så länge som möjligt.
Önskar att jag var som Madde som alltid vaknar tidigt.
Då skulle jag ju kunna ta mig en morgonpromenad
sen komma hem , äta frukost , duscha och kolla på tv.
Istället för detta så stressar jag.
Kliver upp så sent som möjligt,
ibland när jag tar mig tid ( som idag) så hinner jag göra mackor
som ska ätas på jobbet. Lyxigt..

Men den finns en som är snäppet värre än mig, Sara.
men nu när hon ska pendla blir det till att kliva upp en timme tidigare.

/M


Kommentarer
Postat av: madde

ett fint ord som beskriver detta är självdisciplin :)

2007-09-18 @ 09:32:19
URL: http://madeleinegardmo.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0