men va faan

Jag ska skriva ett inlägg tänkte jag men det slutar ju aldrig att ringer.
Hinner bara skrivat något ord åt gången, störigt!
Alla är ju sjuk ma ett på det här jobbet.

Undra just vad jag ska hitta på idag?
Kanske ska vara snäll med mamma. baka eller städa?
Fast pappa är ju hemma och då kommer han bara bli arg för att jag håller på och stökar.
Pappa benkoveja är munter han eller inte.

Snart sticker sandra till norge, och då ska jag vara bilvakt åt hennes fiat.
Då får man en pärla att ta hand om :)
Nej nu ringer det igen. orkar inte skriva mer.
/S

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-04 @ 16:31:54
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: Hubbli

Haha även att ja skrev Hubbel först! Kul! Men ja tror du blir en ypperlig fiatvakt faktiskt! BCC Superhemlig!

2007-09-05 @ 18:19:12

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0