Lördag i Sundsvall

Igår bar det av mot Sundsvall.


Jag och Sara i bilen , på väg mot s-vall.

När vi kom fram bjöds det på lite plockmat,
som Frida hade fixat.
Mycket gott!


Efter maten så hade Frida annordant lite lekar, bla en tävling
med Frida frågor.
Den vann jag och Sara, båda med 15 rätt.

Sen blev det dags för Sanning eller konsekvenskort.
haha, då började det hända saker.
Sara lånade toalettpapper av grannen, jag blev smiskad av Cicki,
Brittan leker säl, Frida ringer och undanber sig gratulationer på födelsedagen.
Massa sms skickas och självklart massa hemligheter... Haha.



Sedan beger vi oss mot krogen.
Blev imponerad av stället vi var på , rymligt, snyggt och många dansgolv.
Vi stannade inte till stängning (eller Annso gjorde det).
När vi  kom hem blev det sängen på en gång.

image415

En mycket trevlig kväll.
Tack Frida för att vi fick komma och för att du tog hand om oss så bra!

Och idag då, vad hände då.
Jo jag ville ju såklart på stan.
Shoppade lite...
Bla tre klänningar, en blev jag kär i... ooo!
ska ta en bild och lägga in!
Har lite dåligt samvete med tanke på att jag ska till sthlm i helgen,
var ju tänkt att handla där... men får väl göra det också, jag är inte omöjlig..

/M



Kommentarer
Postat av: poopi

hahahaha.. men jag vill oxå! men jag är imponerad att punton tog sig enda till sundvall.. jävla bra en bil!
puss

2007-10-01 @ 00:08:37
URL: http://ontop.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0