Helgen

Så har ännu en helg passerat.
Började helgen med att åka in med Mamma till stan.
Hon skulle välja kakel till köket,
jag agerade smakråd.
Tur att jag var med annars hade hon aldrig kunnat bestämma sig.
Vi gick på dtan en sväng också.
Eftersom jag redan har shoppat så mkt denna månad, skulle
jag inte köpa något....
Men hittade ett par bruna stövlar ( som jag har letat efter).


Så det var ju bara att köpa dom.
Självklart var dom ju onödigt dyra, men köpte ändå.

På kvällen var jag hos Jonka och åt tårta.

Lördagen började med Fotboll, som Stugun vann.

Sen hade jag och sara bjudit in Frida på Middag eftersom hon fyllt år.
Vi visste inte vad vi skulle laga men bestämde oss för Fondue.
Mycket bra val!

image387




Blev en lyckad kväll, fylld av prat, mat och skratt.

Idag blev det innebandy Frösön mot Täby.
Underlig match, Frösön ledde med 8-1, men förlorade med 10-15.

Sen åt vi mat på Lilla Siam.

Nu är jag ensam.
Tror jag ska ringa till Maria,
stackarn sitter ju på nattåget!

/M

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det gjorde jag...och tråkigt var det.
Men nu är jag framme, Helena lagar mat
och jag slöar. Ska bege mig till Täby vid kl 20.
Puss

2007-09-24 @ 17:35:20
Postat av: Lina

Vilket jävla snyggt gäng!! hocken ha klöfft er?

2007-09-24 @ 20:54:45
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0