Helgen

Helgen har varit mycket trevlig och lugn.
I fredags städade jag min garderob och röjde undan lite skräp.
Senare på kvällen åkte jag Lars och Gunnar och köpte pizza som vi tog med till Steffo.
Där satt vi mest och pratade,
försökte få till lite kortspel med det var ingen som nappade på det.

I lördags blev det fotboll för hela slanten,
jag, Lars,Gunnar, Mange och Ante trängde ihop oss i Lars Skoda.
Första stoppet blev i  brunflo sen på jämtkraftarena,
ingen av matcherna var något att hurra för.

Sedan bar det av mot Stugun,
för då kom grabbarna på att jag skulle laga middag till dom.
Snäll som man är ställer man ju upp.
Sen fick jag kolla på när dom spelade ett maskspel.
Men det var skoj ändå!

Igår Var det match mellan Stugun och B-gården,
Vinst igen 9-2.
Målen bara rullar in....

För övrigt är jag sur och grinig idag
Blir galen på allt och alla.
Men snart är dagen slut kanske blir jag glad då.

/M

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas att du är gladare nu älskling :)

2007-09-03 @ 17:07:32

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0