Gissa vem!

Jag och person X var ute och gick eller något.
Vi uppmäksammade då att ett källarfönster på en byggnad var öppet.
Vi blev nyfiken och hämtade förstärkning,
vi behövde någon modig som kunde följa med oss in.
Så vi hämtade Y.
Vi gick in i källaren, som var ett litet rum på nån kvadratmeter.
Det fanns en trappa som höll på att ruttna.
jag och Y gick först upp (x var rädd).
Vi försökte öppna dörren, men det var någonting som blockerade.
Det var ett bord med en mjölkkanna på.
Självklart for kannan i golvet när vi försökte öppna dörren.
Vi blev livrädd, tänk om det var någon i huset?!
Men till sist vågade vi oss upp för den ruttna trappan,
vi öppnade dörren även fast bordet var där.
Vi gick omkring och kollade lite,
det var väldigt spännande.
Sen tog vi oss upp på vinden, där var det massa tidingar överallt.
x hittade en tändsticksask och tände några stickor.
sen gick vi därifrån, vi vågade inte stanna så länge
rädslan att bli upptäckt var för stor.
Vi gick ut samma väg som vi kom in.
När vi kommit hem till x, började x oroa sig att det skulle börja brinna.
Tänk om tändstickorna inte blivit släckta ordentligt.
Varje dag i flera veckor var det X stora fasa...
Vem kan x vara??
/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

lina

2007-09-20 @ 13:32:20
Postat av: Anonym

Jag vet =)

2007-09-20 @ 16:56:06
Postat av: Lina

NEJ det är inte jag! jag tror att det är annso eller nån

2007-09-20 @ 21:42:23
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se
Postat av: Maria

Men det var ju jag =)

2007-09-21 @ 11:45:38
Postat av: Marita

Ja det var ju du Maria!! Och mange iaf första gången vi var in.

2007-09-21 @ 12:13:48

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0