BLÄÄÄÄ

Jag bölar inte jag är glad.
Vad menar du Maria med att jag bölar på fyllan??
Hmmm.... det var ju länge sedan nu.

Det ringer hela tiden idag.
Men jag står ut och är glad ändå.

Imorgon är det fredag, skööönt!!
 
Ikväll blir det nog slappning för hela slanten...
Så att jag hinner komma ifatt lite hemma.
Har inte hunnit städa på länge och när man bor så litet som vi gör måste man städa
varje dag, annars ser det ut som det gör hos oss...

Jihooo.

Hej
image323

Bjuder på en gammalgoding. Bilden är från 2004 tror jag ,
vi är i hos Zalla i åre och har skoj!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jävlit het bild haha

2007-09-07 @ 08:11:25
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se
Postat av: Marita

jajjemen.. .Haha! snygg vi är... Vita täckbyxor verkar vara inne...

2007-09-07 @ 10:52:08

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0