Utmanad

Evelina har utmanat oss

Som utmanad ska du nu skriva 5 st underliga/egendomliga saker om dig själv i din blogg.


Sara om Sara:
1. Jag har aldrig blött näsblod
2. Jag är livrädd för spindalr, stora små U name it!
3. Jag kan verka vara lite sur som person, men det är jag inte
4. Jag tycker att det är roligt att klippa tånaglar, speciellt stortå nageln!
5. Jag får kväljningar när folk harklar sig och spottar. BLÄ!

Sara om Marita:
1. Hon river alltid av dålig skämt och tycker själv att det är världens roligaste.
2. Hon köper ALLA hårprodukter som finns. Och då menar jag alla strand spray glansspray osv.
3. Hon är sur för att hon inte kan några låttexter. Sjunger med egna på hittade ord. Jag är som en VOLT ??
4. Om någon säger något som marita inte tror på eller inte håller med om så har hon en speciell melodi som hon börjar nynna på.
5. Hon pratar bäbis språk med lars.

Marita om Marita:
1. Jag har jätte svårt för att svälja tabletter , fram till i höstas hade jag aldrig i hela mitt liv tagit en alvedon, eller ipren. Nu mera är jag tablettknaprare, men det är en stor procedur när jag ska äta tabletter, delar tabletterna så att det blir så små som möjlig, sen slår jag varsamt in dem i små brödpakert, för jag vill absolut inte känna någon smak.
2.Är dålig på att ta hand om krukväxter, nästan alla dör förr eller senare. Men har några hemma nu som levt i 2 ÅR!
3. Får alltid skavsår, hur jag än bär mig åt. Hatar dessutom mina fötter.
4. Har alltid svar på tal, även om jag inte vet svaret så hittar jag på något som låter vettigt.
5. Tror alltid att jag vet bäst och blir sur om jag inte får min vilja igenom

Marita om Sara:
1. Sara är väldigt hemlighetsfull, hon har aldrig berättat för mig om hon tex tyckt om någon. Har dock fått reda på en i efterhand.
2.Kortstubin- Sara kan bli tvär arg och börja skrika och slåss, detta har man råkat utför många gånger, för några år sen när jag retade henne skallade hon mig... Aj
3. När hon ska shoppa har hon problem att se vad som är snyggt och väldigt dåligt tålamod, hon sätter sig på allt hon kan hitta för att slippa stå.
4. Jag kan få Sara förbannad på två röda... vet precis vad jag ska säga för att få henne att tända till. Inte många som kan det, men Lina har också lyckats någon gång.
5. Sara är väldigt Lat, hon vill helst sitta , inte stå, åka inte gå. Ja allt för komfort.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har aldrig heller blött näsblod!!

2007-05-30 @ 15:38:56
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se
Postat av: poopi

hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahaaaaaaA.

2007-05-31 @ 00:10:57
URL: http://ontop.blogg.se
Postat av: zalla

Amen, tusan vad roligt. Det där med tånaglar, fy fan.. Hahahahahahahah! Må ta mig tid och skriva jag med.. Hahahahha.

2007-05-31 @ 12:25:04
URL: http://zalla.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0