Thai + Fotboll

Idag efter jobbet åkte jag Sara,
Frida och Per in till staden.
Vi åt middag på Lilla Siam,
där mötte Annso och Mikke upp.
image296
Maten var hur god som helst.
På bilden är Mikkes mat,
Tre små rätter.



Sen åkte vi till jämtkraft arean och kollade på fotboll.
Vi fick även sällskap av Lina och Salka.
image299



Riktigt skoj, tråkigt att inte amanda fick hoppa in och spela!

Nu sitter jag hemma och undrar vart Lars är,
Han slutade jobba för 1,5 tim sen...
Kanske är han ute och springer eller nåt...?!

Ska jag ta en promenad, hmmm?!

/m

Kommentarer
Postat av: Malin

Har Annso klippt sig?! :D
Jag såg dig när du tog promme Marita :)

2007-08-18 @ 01:48:49
Postat av: maddi

Hellu! Fina bilder! Nästa lör är jag färdigkursad och får ledigt till 10.e sep! tycker vi ska träffas ngt. då! :) pussen

2007-08-18 @ 07:31:43
URL: http://madeleinegardmo.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0