oj då

igår när jag fick ett samtal så blev jag lite ivrig när jag skulle svara.
Jag råkade slå till en tekopp så att den ramlade och själv klart så var den inte tom/
Jag satt och pratade med en handläggare och hörde hur ljudet blev svagare och svagare tills det blev helt tyst.
Vad är det som händer tänkte jag? Kollade ner mot telefonen och ser katastrofen.
Vi har som en liten maskin som man kopplar i hörlurarna i och den var helt dränkt i te.
Oj då! det blev lite kris. Jag fick springa och hämta papper och torka illa kvickt.
Som tur var så fungerar telefonen fast den är ju lite kravallig. Lågt ljud sen blir det ganska så mycket knaster ibland. Undrar om jag ska byta ut maskinen i smyg? marita börjar sent idag hm /S

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag bytte en gång på compeer.. haha.. jag tog gammpeders så han inte hörde nånting.. hahahahaha

2007-08-10 @ 20:28:12
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se
Postat av: Lina

Nej du sa jag fel.. det var såklart på infocare som jag bytte och det var Ulfs jag tog.. hahaha.. det var jätteroligt när det ringde och han inte hörde nånting.. gamm som gamm

2007-08-11 @ 00:01:56
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0