Lördagkväll

Blev inte en händelserik lördagkväll.
Men skönt att bara ta det lugnt.
Gick på en promenad,
men så fort det börjar bli mörkt blir jag livrädd.
Jag tror att det ska komma en björn och attackera....
Idag skrek jag tom till.
Hörde hur det small till i skogen ,
kollade in och såg något stort som rörde på sig....
Men det vara bara en häst...

Gick och hälsade på annso en sväng.
Sen när jag kom till lägenheten var det massa folk här.
Men nu har alla gått hem.
Pernilla, Mina, Josse och Anton höll ut längst!

Hittar inte dosan till tv:n så det går inte så bra att byta kanal...

image303

Lars och jag posar... haha.. Snyggt Älskling!

/M

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan ju endå inte byta kanal.. hihi

2007-08-19 @ 18:56:20
Postat av: Marita

Jag har lärt mig nu!

2007-08-20 @ 08:17:43

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0