Ica

Var på Ica och handlade idag.
Snacka om att jag dömer alla andra efter det som ligger i deras kundvagn.
Om någon köper mycket onyttigt tänker jag "ska han äta det där, hmm, ser inte ut att behövas".
Om någon köper endast grönsaker " kul att vara så där ordentlig med maten,
man måste ju kunna unna sig något gott också"
Tänker även på vad jag själv lägger i korgen,
om det blir mycket onyttigt någon dag har jag bråttom att packa ihop.

Men om jag däremot handlar  grönsaker känner jag mig duktig.
Vill ju inte bli dömd  av någon  på Ica... Sådant får bara jag hålla på med!!

image250

/M

Kommentarer
Postat av: Lina

jag med dömer folk efter kundvagnen... och har jag handlat nåt onyttigt så är man ganska snabb att packa sin påse!

2007-08-02 @ 19:20:10
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se
Postat av: Ellenor

Ja, så gör nog de flesta. Jag gick dock jättelångsamt genom Ica Nära Stugun i tisdags, då jag köpte vuxna och nyttiga grejor som vitkål och tomater. Längesen man såg er på Ica nu, Sara och Marita..! Annars är det ju där det händer.

2007-08-02 @ 20:32:41

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0