//Fredagen// Fotboll//Lekar//Grillning//

I fredags träffades vi på ip för att lira lite fotboll.
Kändes att man inte spelat på ett tag,
men skoj var det.
Förutom att mitt lag förlorade,
men det skyller jag på våran målis.

image253

Sedan åkte vi upp till mörtis för att grilla och leka lite lekar som jag och sara snott ihop.

Lag Maria
image254

Lag Frida
image255

Medan lagen tävlade gjorde jag och Sara i ordning Bruchettas till allihopa.
Första tävlingen var ett litet häfte med små uppgifter, detta klarade Marias Lag av bäst.



Nästa tävling råkade jag förstöra på slutet,
så där korade vi ingen vinnare.
Man skulle springa runt och leta frågor.

image258

Sen blev det lite grillning av korv, hamburgare och grillspett.



Medan vi åt var det dags för en tredje tävling,
en frågesport med olika poäng för olika kategorier.
Fridas lag vann denna gren.



Vi hade förberett en musiktävling också.
Mycket skönsång fick vi höra på :)

Sammanlagt var det iaf Fridas lag som vann!
Grattis och bra jobbat!

Tack alla för en jätte rolig kväll!

/M





Kommentarer
Postat av: Lina

Men även att Annso har en tröja som är gammal som gatan

2007-08-04 @ 18:25:55
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se
Postat av: Maria

Tack själva för ett mycket trevlig afton!
Måste göras om snarast...puss

2007-08-04 @ 20:33:49
Postat av: Marita

Den där tröjan är inte så bra att använda i alla lägen, eller hur Lina?
Den kan vara avslöjande ibland...

2007-08-04 @ 20:37:38
Postat av: Lina

mkt avslöjande!! =)

2007-08-05 @ 14:53:16
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0