buhuu

Det är varmt och strålande sol och här sitter man inne på jobbet.
Marita den jäveln rev ju åt sig en ledig dag idag. Jag vill också.
Men nu har jag hört att det ev ska regna imorgon så det är bäst att avvakta lite.
Nu ska jag iaf läsa ut harry potter boken. Har skjutit på det ett tag nu. Men nu läser jag i full kareta.
Den är spännande hela tiden.
Ikväll ska det bli roligt att kolla på lite fotboll, träffa sandra U name it! Ja det var ankan!
Imorgon sk ajag försöka få åt mig en sen lunch så att jag kan käka med lovisa på bageriet.
Hoppas att det blir bra bväder i helgen. Ja man blir ju galen för mindre! /S


Kommentarer
Postat av: Hubbli

I name it! Ankan, what?! :)

2007-08-07 @ 15:46:24

Skriv något gulligt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0